Afgelopen week 5238 bezoekers
19518 geregistreerde inkopers
3199 app gebruikers

Bijeenkomsten Gemeentelijk Inkoop Platform (GIP) 2019

Evenement start op: 21 mei 2019 00:00

Sinds de oprichting in 1999 is het Gemeentelijk Inkoop Platform (GIP) één van de belangrijkste ontmoetingsplaatsen geworden voor gemeentelijke functionarissen die met inkoop te maken hebben.

Doelstelling van het GIP is het uitwisselen van kennis en ervaring op het gebied van de gemeentelijke inkoop en de gemeentelijk inkoopfunctie.

Opzet bijeenkomsten
Tijdens de vijf reguliere bijeenkomsten van het GIP staan thema's centraal. Deze thema's worden door de deelnemende gemeenten voorgesteld en vastgesteld op basis van actualiteit dan wel interesse.

De thema's worden gepresenteerd door deskundige gastsprekers die de achtergronden van de thema's vanuit eigen kennis en ervaring toelichten.

Bijeenkomst Gemeentelijk Inkoop Platform:

Datum 21 mei 2019
Aanvangstijd n.t.b.
Plaats: n.t.b.

Kosten deelname (bijeenkomst, borrel en diner): 1ste deelnemer: € 325,- (excl. btw). 2de en volgende deelnemer: € 295,- (excl. btw). Deelname zonder diner is ook mogelijk. De deelnameprijs voor de eerste deelnemer is dan: € 295,- (excl btw). En voor de tweede en volgende deelnemer is de deelnameprijs dan: € 265,- (excl. btw).

Aanmelden: Kan via het aanmeldingsformulier

Alle GIP-bijeenkomsten

31 januari 2019 (gepasseerd)
21 maart 2019 (gepasseerd)
21 mei 2019
19 september 2019
28 november 2019

Bronlocatie van dit event

Blijf op de hoogte van het laatste nieuws en aanbod via de nieuwsbrief

Webdesign & Webdevelopment by Webtraders