Afgelopen week 6139 bezoekers
20683 geregistreerde inkopers
3853 app gebruikers

Bijeenkomsten Gemeentelijk Inkoop Platform (GIP) 2020

Evenement start op: 26 mrt. 2020 00:00

Gemeentelijk Inkoop Platform (inmiddels 20 jaar en meer dan 100 bijeenkomsten)

Sinds de oprichting in 1999 is het Gemeentelijk Inkoop Platform (GIP) één van de belangrijkste ontmoetingsplaatsen geworden voor gemeentelijke functionarissen die met inkoop te maken hebben. Doelstelling van het GIP is het uitwisselen van kennis en ervaring op het gebied van de gemeentelijke inkoop en de gemeentelijk inkoopfunctie. Bij de bijeenkomsten van het GIP zijn altijd vertegenwoordigers van PIANOo aanwezig.


Opzet bijeenkomsten

Tijdens de vijf reguliere bijeenkomsten van het GIP staan thema's centraal. Deze thema's worden door de deelnemende gemeenten voorgesteld en vastgesteld op basis van actualiteit dan wel interesse.

De thema's worden gepresenteerd door deskundige gastsprekers die de achtergronden van de thema's vanuit eigen kennis en ervaring toelichten.

De bijeenkomsten van het GIP vinden in Utrecht plaats en hebben de volgende agenda:

14.00 - 17.30 uur Vergadering rond thema('s)
17.30 - 20.15 uur Aperitief en diner

Aanmelden

Aanmelden kan door het via email en brief verzonden aanmeldingsformulier maar ook door middel van het aanmeldingsformulier op de website.


GIP-bijeenkomsten

  • 26 maart 2020
  • 14 mei 2020
  • 24 september 2020
  • 26 november 2020

Meer over het Gemeentelijk Inkoop Platform.

Bronlocatie van dit event

Blijf op de hoogte van het laatste nieuws en aanbod via de nieuwsbrief

Webdesign & Webdevelopment by Webtraders