Afgelopen week 5421 bezoekers
20921 geregistreerde inkopers
4018 app gebruikers

Bijeenkomsten Gemeentelijk Inkoop Platform (GIP) 2020

Evenement start op: 24 sep. 2020 14:00
  • Datum: 24 september 2020
  • Aanvangstijd: 14:00 uur
  • Plaats: Utrecht - Hotel Van der Valk

De GIP-bijeenkomst van 23 juni ging, gezien de maatregelen in het kader van het coronavirus, niet door. Het thema van deze bijeenkomst (Aanbestedingsrechtelijke zaken nader uitgelegd) wordt verschoven naar een GIP-bijeenkomst van 24 september a.s.


Thema GIP-bijeenkomst 24 september 2020:

Aanbestedingsrechtelijke aspecten nader uitgelegd
(ook voor de gevorderde inkoopadviseur/jurist)

De gastspreker (mr. Tony van Wijk - aanbestedingsadvocaat) gaat in op een aantal actuele aanbestedingsrechtelijke aspecten nader in. Bij veel aanbestedingsprocedures lopen gemeenten tegen zaken aan die toch altijd weer goed zijn voor (interne) discussie. Tijdens de GIP-bijeenkomst op 23 juni komen in ieder geval de volgende aspecten aan de orde:

  1. Ontwikkelingen rechtsverwerking
  2. Wat moet ik precies vermelden in de afwijzingsmotivering?
  3. Verplichtingen onder de drempel
  4. Wanneer een werk, dienst of levering (schilderwerk?)
  5. Uitzonderingen aanbestedingsplicht
  6. Circulair aanbesteden
  7. Presentaties in een beoordelingsproces
  8. Omgang met bedrijfsgevoelige informatie
  9. Nadere aandachtspunten vanuit gemeenten (aan te leveren tot 10 september a.s.)

Thema GIP-bijeenkomst 27 oktober 2020: het belang van data voor de inkoop (gastspreker o.a. prof. Fredo Schotanus, hoogleraar Publieke sector Universiteit Utrecht)

Thema GIP-bijeenkomst 26 november 2020: wordt nader bepaald.

Bronlocatie van dit event

Blijf op de hoogte van het laatste nieuws en aanbod via de nieuwsbrief

Webdesign & Webdevelopment by Webtraders