Afgelopen week 5841 bezoekers
21227 geregistreerde inkopers
4328 app gebruikers

Bijeenkomsten Gemeentelijk Inkoop Platform (GIP) 2021

Evenement start op: 20 mei 2021 14:00

Bijeenkomst Gemeentelijk Inkoop Platform:

  • Datum: 20 mei 2021
  • Aanvangstijd: 14:00 uur
  • Plaats: Utrecht
  • Hotel Van der Valk

De oorspronkelijk geplande GIP-bijeenkomst van 20 april a.s. komt te vervallen.

Het thema van deze vervallen bijeenkomst (Het belang van data voor inkoop) komt nu op de agenda van de GIP-bijeenkomst van 22 juni 2021.

De GIP-bijeenkomsten in 2021 staan in principe gepland op:

  • donderdag 20 mei 2021: thema: inhuur derden (nadere informatie zoals deelthema's en gastsprekers volgt /begin april 2021)
  • dinsdag 22 juni 2021: thema: het belang van data voor inkoop (gastspreker o.a. prof. dr. ir. Fredo Schotanus, hoogleraar publieke inkoop en Rutger de Jong, inkoopanalist gemeente Nieuwegein)
  • dinsdag 28 september 2021: thema wordt nader bepaald
  • donderdag 28 oktober 2021: thema wordt nader bepaald
  • donderdag 25 november 2021: thema wordt nader bepaald

Aanmelden

Aanmelden: via het aanmeldingsformulier


Meer te weten komen over het Gemeentelijk Inkoop Platform kan door hier te klikken

Bronlocatie van dit event

Blijf op de hoogte van het laatste nieuws en aanbod via de nieuwsbrief

Webdesign & Webdevelopment by Webtraders