Afgelopen week 5781 bezoekers
20923 geregistreerde inkopers
4015 app gebruikers

Online Procurement Tech Day

Evenement start op: 24 sep. 2020 14:00

De COPPA Online Procurement Tech Day (OPTD) op 24 september 2020 is hét evenement om inzicht te krijgen in de beste inkooptools en inkoopoplossingen die op dit moment beschikbaar zijn op de markt. Door verschillende workshops waarbij we theorie aan de praktijk verbinden krijg je een goed inzicht van de toegevoegde waarde die de verschillende inkooptools en -oplossingen bieden voor de uitdagingen van nu. Door onze expertise met deze systemen kunnen wij in korte workshops direct inzichtelijk maken hoe deze tools en oplossingen uw inkoopafdeling naar het volgende niveau kunnen tillen.

Met meer dan 23 jaar ervaring in inkoop in de zorg en overheid biedt COPPA een totaaloplossing voor alle zorginstellingen, ziekenhuizen en overheidsinstanties. Met meer dan 80 consultants van junior tot senior met experts in alle sectoren en productcategorieën is COPPA altijd in staat de juiste expertise te leveren om uw organisatie naar het volgende niveau te tillen. Wilt u meer informatie over onze diensten? Klik hier.

Het evenement zal plaatsvinden via Teams op 24 september 2020 van 14:00 tot 17:00.

Het programma

13:45 - Inloop
14:00 - Introductie
14:15 - Jeroen Meijer: In de brandhaard van de coronacrisis
14:50 - Workshop ronde 1
15:25 - Intermezzo
15:40 - Workshop ronde 2
16:15 - Janny Kuijpers: Flexibiliteit van aanbieders, inkopers, medewerkers en de gemeente getest
16:45 - Afsluiting

Keynote speaker

Jeroen Meijer — In de brandhaard van de coronacrisis: 10 maart jl. kwam een telefoon binnen bij Jeroen Meijer, partner bij COPPA. Daarin werd hij gevraagd om de inkoop voor de ziekenhuizen in Brabant te coördineren vanuit het Regionaal Overleg Acute Zorg (hierna te noemen: ROAZ). Vol enthousiasme en gedreven om een wezenlijke bijdrage te leveren aan de aanpak van de Coronacrisis zei Jeroen: “Ja”.

Wat kwam hij tegen en hoe is hij deze immense uitdaging aangegaan en boven alles: wat heeft hij ervan geleerd?

Janny Kuijpers — Flexibiliteit van aanbieders, inkopers, medewerkers en de gemeente getest: Janny Kuijpers is de Manager inkoop sociaal domein van centraal Gelderland (SDCG). Deze organisatie koopt voor 11 gemeenten jeugd en WMO in. Zij zijn het afgelopen jaar bezig geweest met het contracteren van de jeugd en WMO. De nieuwe contracten gaan in per 1 juli 2020. De coronacrisis brak uit tijdens de verificatiefase van de inkoop. In deze verificatiefase waren interviews gepland met alle leveranciers, face-to-face. Wat hebben ze gedaan om dat in goede banen te leiden?


Onderdelen:

Een implementatie in 4 weken? Dat kan!

Practise what you preach - In het kader van ‘practice what you preach’ zijn we binnen Coppa óók gaan werken met Exact P2P. COPPA gebruikt al ruim 20 jaar Exact Globe als financieel pakket en Exact Synergy als ERP. Met de implementatie van Exact P2P hebben wij ons werkproces…

Spreker: Ursula Wegmann

Inzicht in P2P en contractmanagement bij gemeenten

De ambitie is hoog, maar de weg nog lang - Het purchase to pay proces (p2p proces) en contractmanagement zijn een groot deel van het inkoopproces. Maar hoe hebben gemeenten hun p2p proces…

Spreker: Marlou Snijders

Optimalisatietrajecten ProActive

Haal alles eruit wat er in zit! - Hoe blijf je up-to-date? P2P omgevingen, waaronder ProActive, zijn vaak initieel ingericht op basis van de behoefte en wensen van de klant. Hierin zijn best practices ingezet en de functionaliteiten zo ingericht dat alle medewerkers die in de P2P omgevingen…

Spreker: Anne Slob

Negometrix4

Meer dan alleen een nieuw jasje - Negometrix is al jaren hét e-sourcingsplatform van Nederland. Dit jaar komt Negometrix met een nieuwe versie van het platform: Negometrix4! Zowel de look-and-feel is verbeterd, hetgeen gebruiksvriendelijkheid verhoogt, als de ontwikkelmogelijkheden zijn…

Spreker: Willem Hoek

Inkoop in control met Vendorlink

Leveranciers- en Contractmanagement op een presenteerblaadje - In VendorLink kunt u uw volledige leveranciers- en contractmanagement vormgeven. Leveranciers en contracten in kaart, dossiervorming, maar ook uitnutting, leveranciersbeoordelingen, en systematische communicatie met leveranciers. Leveranciers- en contractmanagement…

Spreker: Willem Hoek

Inkooptool COPPA

Inkoop meetbaar maken - In de COPPA inkooptool maken wij het inkoopbeleid meetbaar. Naast de uiteindelijke resultaten van een aanbesteding zijn de keuzes aan de voorkant net zo belangrijk. De gemaakte keuzes in de voorbereiding van een aanbesteding dragen bij aan de kwaliteit…

Spreker: Iris Spanjer

Inkoopportaal en standaarddocumenten

COPPA zet de standaard voor uw documenten - Tijdens deze workshop leiden wij je rondt in onze nieuwe omgeving, de standaarddocumenten portal, waarin alle standaarddocumenten te vinden zijn. We zullen de hele portal van A tot Z doorlopen, waarbij we jou laten zien welke opties en gemakken de standaarddocumenten…

Spreker: Sjef Smidt & Marnix Griffioen

Bronlocatie van dit event

Blijf op de hoogte van het laatste nieuws en aanbod via de nieuwsbrief

Webdesign & Webdevelopment by Webtraders