Afgelopen week 5631 bezoekers
20206 geregistreerde inkopers
3542 app gebruikers

Receptiediensten: zelf doen of toch uitbesteden?



Geplaatst op: 14 mei 2019

Receptiediensten horen voor veel ondernemingen tot de categorie ‘interne bedrijfsvoering’. Kort gezegd: eigen mensen, achter de eigen balie. Waarom zou je dat soort zaken door een ander laten doen?

Dat is geen vreemde gedachte, maar toch geven veel organisaties aan dat het uitbesteden van hun receptiediensten aan een professionele partij een eyeopener is geweest. De meest gehoorde voordelen op een rijtje.

Specialistisch werk

Om te beginnen zijn receptiediensten – als je de lat tenminste hoog legt – specialistisch werk. Een receptionist is het eerste aanspreekpunt van een bedrijf. Het is werk dat vraagt om de juiste mix van hard skills en soft skills en zeker ook van een bepaalde aanleg. Om goed te zijn in ...

Lees hier verder

Bronlocatie van dit artikel
Lees meer

Blijf op de hoogte van het laatste nieuws en aanbod via de nieuwsbrief

Webdesign & Webdevelopment by Webtraders