Afgelopen week 5695 bezoekers
20531 geregistreerde inkopers
3751 app gebruikers

Tevredenheidsonderzoek zorgt voor betere inkoopcontracten (herhaling)



Geplaatst op: 16 sep. 2019

De 1.400 medewerkers van Vitens voorzien zo’n 5,6 miljoen zakelijke en particuliere klanten van kraanwater via een distributienetwerk van 49.000 kilometer. Er zijn 96 productielocaties. Vrijwel de gehele inkoop is gecentraliseerd, maar het contractmanagement is ondergebracht bij de dertien afdelingen. Hoe werkt dit en hoe zet je klanttevredenheidsonderzoeken in om de beste leveranciers te vinden?

Het inkoopproces wordt begeleid door zeventien medewerkers, vertelt teammanager Ingrid Hooymayers: “Afdelingen zijn zelf verantwoordelijk voor wat zij inkopen en wij begeleiden de inkoopprocessen. We noemen dat businessgedreven inkoop. Dat geldt onder meer voor materialen voor de productielocaties en de leidingtracés, het bouwen en ...

Lees hier verder

Bronlocatie van dit artikel
Lees meer

Blijf op de hoogte van het laatste nieuws en aanbod via de nieuwsbrief

Webdesign & Webdevelopment by Webtraders