Medewerker Inkoop- en Voorraadbeheer AGF

Functie:
Als Medewerker Inkoop- en Voorraadbeheer ben jij verantwoordelijk voor het hele proces, van inkoop tot distributie, van onze AGF producten. Een dynamische functie in een organisatie die volop in ontwikkeling is.

Sector:
Privaat

Dienstverband:
Vast

Specialisme:
Product Related

Medewerker Inkoop- en Voorraadbeheer AGF
Velsen-Noord, North Holland, Netherlands | On site | Fulltime


Dit is jouw baan

Je onderhandelt met onze leveranciers over inkoopprijzen en hoeveelheden. Doordat jij op de hoogte bent van wat er speelt in de markt zorg jij ervoor dat AGF producten tegen de beste prijs/kwaliteit verhouding worden ingekocht en uiteindelijk aan het einde van de rit in onze filialen komen te liggen. Samen met de Category Manager AGF bepaal jij het assortiment. Dit hele proces vervolgens administratief en efficiënt verwerken, daar draai jij je hand niet voor om. Je verwerkt bestellijsten en zorgt voor de invoer en verwerking van databestanden. Daarnaast controleer je voorraden en bewaak je THT data van goederen. We vragen je ook om mee te denken over onze processen. Wanneer jij verbeterpunten ziet horen we dit graag!

Jouw standplaats is op ons distributiecentrum Vers. Zo heb jij meer gevoel met de producten en ervaar je zelf welke producten er verkocht worden in de winkels.

Dit krijg je terug voor jouw inzet

Als medewerker Inkoop- en Voorraadbeheer kom je terecht op een afdeling waar niet één dag hetzelfde is. Je werkt samen in een enthousiast team om de afdelingsdoelstellingen te behalen. In dit team is volop ruimte voor de inbreng van jouw expertise en je wordt iedere dag weer aangemoedigd om jouw kwaliteiten in te zetten. Daarnaast ontvang je goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals;

  • Afhankelijk van ervaring een bruto maandsalaris tussen de €3.220 en €4.600 per maand (wij betalen uit per 4 weken) exclusief vakantiegeld;
  • 8% vakantiegeld;
  • 30 vakantiedagen op fulltime basis;
  • Een goede pensioenregeling en mogelijkheid tot deelname aan collectieve zorgverzekeringen;
  • Een jaarcontract, daarna een contract voor onbepaalde tijd;
  • Interne opleidings- en doorgroeimogelijkheden waarmee je vakinhoudelijke trainingen kunt volgen ;
  • Een ‘menukaart’ waardoor je flexibel arbeidsvoorwaarden uit kan ruilen voor andere voorwaarden die beter bij je passen, zoals meer vakantiedagen of aanvullende reiskostenvergoeding.

Een goede werkgever

Wij zijn DekaMarkt. Met meer dan 100 filialen, 100.000-en klanten per week en ruim 8.000 collega’s. Wij zijn een familiebedrijf en zetten ons lokaal sterk in. Interactie met klanten en collega’s vormt een essentieel onderdeel van onze dag en ons karakter; we zijn graag bereid te helpen of mee te denken en kennen veel van onze klanten en telers persoonlijk. Daarom zijn wij de supermarkt voor klanten die lekker en goed eten belangrijk vinden en dit willen kopen in een inspirerende en persoonlijke omgeving. In deze prettige werksfeer staan veiligheid, gezondheid en loopbaan voorop. Zo benutten wij ieders talent. Wij stellen uitdagende doelen en weten deze te behalen door verantwoordelijkheid te geven, beslissingen te nemen, naar elkaar te luisteren en helder te communiceren. Zo kun jij je verder ontwikkelen en zijn wij de ideale plek voor jouw carrière.

Dit neem jij mee

Je onderhoudt relaties met leveranciers en zorgt ervoor dat de samenwerking soepel verloopt. Hier komen jouw communicatieve- en onderhandelingsvaardigheden goed bij van pas. Daarnaast vind je het leuk om in teamverband te werken en ben je constant op zoek naar kansen om efficiënter te werken. Daarnaast beschik je over:

  • Minimaal 1-2 jaar relevante ervaring
  • HBO werk- en denkniveau
  • Goede kennis van excel
  • Cijfermatig vaardig
  • Beheersing van Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift
  • Affiniteit met AGF en bij voorkeur specialist in fruit
  • Een gezonde dosis ambitie en doorzettingsvermogen!

Geïnteresseerd? We zien jouw sollicitatie graag tegemoet!

Zie je jezelf als Medewerker Inkoop- en Voorraadbeheer bij DekaMarkt? Solliciteer dan uiterlijk tot 1 september 2025.

De procedure ziet er globaal als volgt uit:

  • Stuur jouw CV en motivatiebrief zo snel mogelijk naar ons op
  • Jij hoort snel of je wordt uitgenodigd voor ene eerste gesprek
  • Bevalt dit van beide kanten dan volgt een tweede gesprek.
  • Daarna volgt het arbeidsvoorwaardenvoorstel.

Heb je vragen?

Neem dan contact op met Sander Draijer, Category Manager.