Contractmanager Vastgoedbeheer

Functie:
Ben jij die sociaalvaardige relatiemanager, die contracten soepel beheert en risico’s nauwlettend in de gaten houdt? Dan zijn we mogelijk op zoek naar jou!

Sector:
Privaat

Dienstverband:
Vast

Specialisme:
Overig

Contractmanager (Technisch) Vastgoedbeheer
Regio Amersfoort | 32-36 uur per week | 4-5 dagen per week | Hybride | HBO | Management, Staf & Ondersteuning


Deze organisatie staat midden in de maatschappij
De organisatie waar jij aan het werk gaat is een organisatie die staat voor – en actief is binnen de – specialistische gezondheidszorg. Elk jaar rekenen duizenden patiënten op hen. Vanuit verschillende locaties, binnen de thuissetting én online, bieden ze specialistische hulp aan, gericht op alle fasen van het leven. Ze behandelen, begeleiden en ondersteunen mensen met (ernstige) psychische, psychiatrische en/of psychosociale problematiek. Om te voorkomen dat mensen met dit type problematieken tussen wal en schip vallen, werken ze intensief samen met o.a. (jeugd)zorginstellingen, algemene ziekenhuizen, ambulante zorgaanbieders, huisartsen, sociale wijkteams, forensische psychiatrie en verslavingszorg.

Hun streven is de zorg zo aansluitend mogelijk voor de patiënten (aan) te bieden. Uiteindelijk is het doel om hen zoveel mogelijk de regie over hun eigen leven weer terug te geven. Deze organisatie heeft de mogelijkheid om in te kunnen spelen op (individuele) wensen op het gebied van persoonlijke ontwikkeling en type behandelprogramma.

Jouw nieuwe team vertelt…
Wij, jouw nieuwe collega’s van de afdeling vastgoedbeheer, kijken ernaar uit om je te ontmoeten!

Samen met jou als contractmanager beheren wij o.a. onze gebouwen, inventaris en medische apparatuur met oog voor kwaliteit en kostenbeheersing. De afdeling is de afgelopen jaren in de juiste opzet (functies, structuren en processen) gegoten en staat nu, in de grote lijnen in het fundament, zoals dit gewenst is naar de toekomst toe. De opbouw en ontwikkeling naar deze opzet heeft veelal plaatsgevonden via interim arbeidskrachten met de ervaring en expertise om hier de juiste bijdrage in te leveren. Omdat deze expertisenoodzaak zijn eindstation heeft gevonden zijn wij nu op zoek naar een nieuwe collega die een vast onderdeel van ons team gaat worden voor de aankomende jaren.

Wat ons team kenmerkt? Open communicatie, oog voor detail en een sterke focus op samenwerking. Onze centraal gelegen en groene locatie in Amersfoort biedt alle faciliteiten die je nodig hebt om jouw werk goed te kunnen doen. Onze kantoorlocatie in Amersfoort is hoofdzakelijk jouw werklocatie. Dien jij echter voor je interne (collegae) of externe (leveranciers) stakeholders elders op locatie te zijn dan kan het ook goed zijn dat je te vinden bent op onze kantoren in of op locatie bij de leveranciers.

Tijdens je inwerkperiode verwachten we je veelal op kantoor te zien. Wij verwachten van jou na de inwerkperiode dat je minimaal 1 tot 2 dagen per week op kantoor aanwezig bent. De overige dagen kun je naar eigen inzicht invulling geven. Je zal niet heel veel hoeven te reizen (binnen Nederland) voor deze functie. Wij gaan er dan ook vanuit dat jij een eigen vervoersmiddel tot je beschikking hebt of het OV gebruikt (uiteraard door ons vergoedt) om op kantoor te komen. Dien je echter wel een keertje een locatie elders te bezoeken, dan stellen wij hiervoor tevens een deelauto ter beschikking.

Zo werk jij
Voor wie jij er als technisch contractmanager vastgoedbeheer bent? Voor onze organisatie en dan met name alle afdelingen die afhankelijk zijn van vlekkeloze contracten. Vanuit jouw expertise en persoonlijke talenten geef jij vorm aan de functie van contractmanager vastgoedbeheer. De belangrijkste taken en verantwoordelijkheden zijn voor jou als contractmanager vastgoedbeheer bekend terrein. Wat deze functie bij onze organisatie bijzonder maakt:

  • de contracten hebben betrekking op een breed scala aan gebouwen, van kantoren tot klinieken. De gebruikers van de gebouwen hebben hierdoor een verschillende behoeftes in dienstverlening.
  • een vastgoedportefeuille die volop in ontwikkeling is; binnen de organisatie wordt nieuw gebouwd, worden nieuwe locaties gehuurd en worden locaties afgestoten. Dit vraagt het nauwkeurig bijhouden van deze aanpassingen met de contractpartijen.
  • het inspelen op uiteenlopende diensten en services, zoals het onderhoud van de technische installaties in onze gebouwen, bouwkundig onderhoud tot groenonderhoud op de terreinen en in het bos van de organisatie.
  • het beheren en overzien van de naleving van de overeengekomen contractvoorwaarden door de gecontracteerde partijen en in samenwerking met de gecontracteerde partijen doorvoeren van verbeteringen om samen tot betere (leveranciers)prestaties te komen.

Jouw focus zal in eerste instantie komen te liggen op contractmanagement in relatie tot nieuw vastgoed, het afstoten van oud vastgoed, installateursperformance, het volledig contracteren van alle onderhoudsplannen en het opstellen, inrichten en bijhouden van de juiste rapportages om hiermee op efficiëntie te kunnen sturen, naar de toekomst toe.

Dient er onderhandeld te worden met bestaande of nieuwe leveranciers voor een van de aan jouw portefeuille toegewezen (nieuwe) contracten, dan betrek jij Inkoop bij de procedure, zodat jij tegen de juiste voorwaarden (prijs, kwaliteit en leversnelheid) het contractmanagement op de juiste wijze inrichting en navolging kunnen geven. Verder schakel je met een diversiteit aan collegae in relatie tot jouw vastgoedportefeuille, om vanuit jouw rol de bedrijfsvoering mede zo goed mogelijk invulling te (blijven en) gaan geven.

Dit breng je mee

  • HBO werk- & denkniveau, aantoonbaar middels vorige functies, dan wel een diploma of aansluitend assessment.
  • Aantoonbare ervaring met operationeel en tactisch contractmanagement en leverancier relatiemanagement.
  • Ervaring met vastgoedbeheer, gebouwenbeheer of andere onroerend zaak producten/diensten.
  • Aantoonbare ervaring waaruit technisch inzicht blijkt, met name in relatie tot technische installaties.
  • Ervaring met het bewegen in een complexe, dan wel sterk gedecentraliseerde organisatie.
  • Ervaring met het hanteren van een focus op lange termijn samenwerkingen met leveranciers.

Andere eigenschappen die wij in jou hopen terug te vinden zijn; Een proactieve houding, scherp van geest, goed oog voor detail, eigenaarschap, zelf organiserend, gestructureerd, analytisch, probleemoplossend vermogen, sociaal, goede communicatieve vaardigheden, overtuigingskracht en ‘last, but not least’, een echte teamspeler.

Wij zorgen voor jou
Werk dat ertoe doet en waar je van betekenis bent, dat is alvast onze eerste belofte. Omdat we een grote organisatie zijn met verschillende werklocaties, kunnen we inspelen op jouw ontwikkelwensen en voorkeuren qua functie-inhoud en woon-werkafstand. Als technisch contractmanager vastgoedbeheer bij ons kun je in ieder geval rekenen op:

  • een bruto maandsalaris (volgens CAO) van tussen de €3.231,- en maximaal €5.027,- o.b.v. 36 uur. (Tot en met 1 juli 2026 stijgt dit volgens CAO gegarandeerd nog stapsgewijs naar maximaal €5.294,- o.b.v. 36 uur, waardoor vanaf dat moment jouw all-in fulltime bruto jaarsalaris maximaal €74.112,- betreft.)
  • een contract voor 32-36 uur per week voor onbepaalde tijd. We werken vanuit vertrouwen, dus je krijgt meteen een vast contract.
  • een vakantietoeslag van 8,33% en een eindejaarsuitkering van 8,33%.
  • 166 verlofuren en 35 levensfase-uren o.b.v. 36 uur. Zo willen we bijdragen aan een goede werk-privébalans.
  • een jaarlijks balansbudget van €1.000,- naar rato. Dit budget kun je besteden aan iets waar jij blij van wordt. Denk aan een cursus, extra salaris of verlofuren, aan jou de keuze.
  • thuiswerkbudget van € 450,- voor het inrichten van een thuiswerkplek omdat we hybride werken.
  • een deelauto die je kunt reserveren voor eventuele leveranciersbezoeken
  • boven alles een uitdagende en afwisselende baan met de ruimte om jezelf professioneel en persoonlijk te ontwikkelen via opleidingen, trainingen en interne scholing.

Vragen? Neem gerust contact op!
Heb jij interesse in deze vacature maar heb jij eerst nog één of meerdere vragen? Stel deze dan gerust aan Maarten van den Berg, Recruitment Consultant namens InkoopJobs via T: +31(0)6-23192949 of E: maarten@inkoopjobs.nl.

Wil jij direct solliciteren?
Graag! Doe dit dan door je sollicitatie naar Maarten te sturen via de onderstaande button. Maarten ziet jouw sollicitatie graag tegemoet en zal jou snel van een reactie voorzien! (Een motivatie is zeer wenselijk, aangezien dit jou kansen om op gesprek te kunnen gaan aanzienlijk zal vergroten.)

De sollicitatieprocedure:
Denkt Maarten dat jij en de opdrachtgever bij elkaar passen, dan zal hij jouw profiel met hen delen. Denkt de opdrachtgever vervolgens dat jullie mogelijk bij elkaar kunnen passen, dan nodigen ze je uit voor een eerste kennismaking. Nog steeds enthousiast en de opdrachtgever ook? Dan volgt er nog een tweede gesprekken op locatie. Wil je meer sfeer proeven? Een dagdeel meelopen is mogelijk als onderdeel van de sollicitatieprocedure. Blijk jij gaandeweg echt de juiste persoon voor deze job te zijn en wil je nog steeds graag onderdeel worden van deze organisatie, dan doen ze je een mooi aanbod.

  • Als we de geschikte kandidaat hebben gevonden, sluiten we de vacature eerder. Hebben we onze match nog niet gevonden? Dan zoeken we nog wat langer door.
  • Ga je bij deze opdrachtgever aan de slag, dan checken ze (indien gewenst) referenties en vragen ze je om een actuele Verklaring Omtrent Gedrag (VOG). Natuurlijk vergoeden ze deze kosten.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature stellen wij niet op prijs. Dank voor jullie hulp, maar het is niet nodig.