Logistiek & Inkoop manager

Functie:
Verantwoordelijk voor het orderproces van intake t/m uitlevering

Sector:
Privaat

Dienstverband:
Vast

Specialisme:
Product Related, Techniek

Logistiek & Inkoop manager (38 uur/week)
Barendrecht, South Holland, Netherlands | On site | Fulltime

 


Over Innostrument

Innostrument is een specialist in hoogwaardige CNC-precisie productie voor hightech sectoren. Wij zijn een compact en betrokken team, waar accuratesse, kwaliteit en betrouwbaarheid voorop staan. Met korte lijnen, duidelijke communicatie en oog voor vakmanschap zorgen wij voor tevreden klanten en duurzame relaties.

De functie

Heb jij ervaring opgedaan in de productie of CNC-praktijk en ben je klaar voor een volgende stap met meer verantwoordelijkheid en overzicht? Dan is dit jouw kans.

Als Logistiek & Inkoop Manager ben jij verantwoordelijk voor het complete orderproces: van de intake van klantorders, het inkopen van materialen en onderdelen, tot de planning en organisatie van de uitlevering. Jij bewaart het overzicht, zorgt dat afspraken worden nagekomen en onderhoudt het contact met leveranciers en klanten.

Je bent de verbindende factor tussen de werkvloer, het magazijn en de directie – en gebruikt jouw praktijkervaring om processen soepel en foutloos te laten verlopen.

Herken jij jezelf hierin?

Deze vacature is eigenlijk geschreven voor de persoon die in zijn huidige werk wel een volgende stap wil zetten maar niet in de gelegenheid of ruimte heeft om dit verder te ontwikkelen. Soms blijf je dan langer in een baan hangen dan je eigenlijk wilt. Omdat het spannend is om te veranderen, of omdat je niet zeker weet wat er beter kan zijn. Misschien herken je dit: je voelt je niet meer thuis in het team, mist uitdaging, ervaart te veel druk of kunt je niet vinden in de manier van werken.

Bij Innostrument geloven we dat werk ook weer energie mag geven. Wij zijn een klein en hecht team waar jouw ervaring telt, waar je gehoord wordt en waar je echt invloed hebt op hoe dingen gaan. Geen logge organisatie, maar korte lijnen, open communicatie en ruimte om jezelf verder te ontwikkelen.  

Jouw verantwoordelijkheden

  • Coördineren van het volledige orderproces (intake t/m uitlevering)
  • Zelfstandig inkopen van materialen, onderdelen en diensten
  • Afstemmen met productie, leveranciers en magazijn
  • Bewaken van levertijden en kwaliteit in de keten
  • Organiseren van transport en verzending
  • Verwerken van administratie in ons ERP-systeem
  • Knelpunten signaleren en verbeteringen voorstellen

Jouw profiel

  • Achtergrond in CNC-bewerking of productie, aangevuld met logistieke of inkoopervaring
  • Opleiding op MBO+/HBO niveau (richting logistiek, werktuigbouw of bedrijfskunde)
  • Ervaring met administratie en bij voorkeur ERP-systemen
  • Oog voor detail, maar ook in staat om overzicht te bewaren
  • Communicatief sterk, zelfstandig, nauwkeurig, en betrouwbaar
  • Klaar voor een volgende stap naar een coördinerende rol

Wat wij bieden

  • Een uitdagende en stabiele functie waarin jouw ervaring volledig tot zijn recht komt
  • Direct contact met de directie, korte lijnen en invloed op de bedrijfsvoering
  • Een werkomgeving waar kennis en ervaring gewaardeerd worden
  • Marktconform salaris, winstuitkering, goede arbeidsvoorwaarden en ruimte voor persoonlijke groei
  • Samenwerken in een hecht en ambitieus team dat vooruit wil

Interesse?

Lijkt het je wat om samen met ons verder te bouwen aan het succes van Innostrument? Dan maken wij graag kennis met jou! Voor meer informatie kan je contact opnemen met R. van Scheijndel.


Innostrument B.V. – Achterzeedijk 57 Unit 1A, 2992SB Barendrecht