Contractmanager (36 uur)

Functie:
Ben jij een resultaatgerichte contractmanager met hart voor volkshuisvesting en oog voor samenwerking? Maak dan het verschil bij De Sleutels in Leiden!

Sector:
Privaat

Dienstverband:
Vast

Specialisme:
Overig

Voor De Sleutels is ADJ op zoek naar een relatie- en resultaatgerichte contractmanager. De Sleutels werkt aan een goed thuis in Leiden en Voorschoten. Als contractmanager kan jij het verschil maken bij de inkoop en uitvoering van de vastgoedprojecten. Heb jij ervaring met contract- en leveranciersmanagement en inkoopprocessen en wil je ook op tactisch niveau adviseren? Heb je (minimaal) affiniteit met volkshuisvesting en woningcorporaties? Wil jij met leuke collega’s werken in een modern kantoor op een steenworp afstand van station Leiden? Lees dan snel verder!

Functieomschrijving
Als contractmanager draag je bij aan de missie van De Sleutels door succesvolle samenwerkingen en scherpe contracten te realiseren met de leveranciers. Jij verbindt strategie met uitvoering. Je zorgt ervoor dat de contracten op papier kloppen, maar ook dat ze in de praktijk waarde toevoegen. Jij houdt de leveranciers en partners scherp. Niet alleen voor je collega’s maar ook voor bewoners. Je maakt deel uit van het team vastgoedkwaliteit.

Wat houdt je werk in?

  • Je ontwikkelt, implementeert en onderhoudt beleid op het gebied van contract- en leveranciersmanagement.
  • Je coördineert het volledige contractproces: van opstellen en registreren tot het monitoren van prestaties en het doen van verbetervoorstellen.
  • Je houdt toezicht op de naleving van contracten en beheerst actief risico’s.
  • Je werkt nauw samen met interne klanten en externe partners en zorgt voor heldere communicatie.
  • Je houdt leveranciers scherp via beoordelingen, gesprekken en data-analyses.
  • Je zorgt dat alle contractuele gegevens actueel en correct verwerkt zijn in het systeem Mercell.
  • Je draagt bij aan innovaties op het gebied van onderhoud, duurzaamheid en samenwerking.

Wat breng je mee?
Je bent analytisch, doelgericht en zelfstandig. Je weet met heldere argumenten, een goed verhaal en veel charme een gesloten deur op een kier te krijgen. Daarbij schakel je tussen relatie en resultaat. Je werkt methodisch en procesmatig. Je houdt jezelf én je collega’s scherp en vernieuwend. Je bent proactief en assertief.

Verder vragen we van je:

  • Een afgeronde hbo-opleiding, bij voorkeur in de richting van inkoop, bedrijfskunde of vastgoed.
  • Minimaal 5 jaar relevante werkervaring in contract- en leveranciersmanagement.
  • Bij voorkeur kennis van volkshuisvesting of in ieder geval sterke affiniteit daarmee.
  • Kennis van inkoopprocessen en financiële en administratieve systemen.
  • Bij voorkeur kennis van Nevi 1 of CATS CM®.

Organisatie
De Sleutels werkt aan een goed thuis in Leiden en Voorschoten. Voor de klanten, voor de relaties én voor de medewerkers. De Sleutels is een woningbouwvereniging met ruim 8000 woningen. Al sinds 1912 bouwt, verhuurt en beheert De Sleutels sociale huurwoningen. Met zo’n 100 medewerkers wordt elke dag gewerkt voor de mensen die in de woningen wonen of willen wonen. Werken bij De Sleutels betekent werken in een groeiende organisatie met stevige ambities.

Afdeling
De afdeling Vastgoed & Ontwikkeling bestaat uit 3 teams, te weten: Dagelijks Onderhoud, Vastgoedkwaliteit (o.a. planmatig onderhoud) en Ontwikkeling. De 3 teamleiders vormen samen met de afdelingsmanager het MT van de afdeling. Het team Vastgoedkwaliteit bestaat uit circa 10 professionals. Het team is verantwoordelijk voor planmatig onderhoud, contractonderhoud, VvE-beheer en het op orde houden van vastgoeddata.

Arbeidsvoorwaarden
De Sleutels biedt een contract voor 12 maanden voor 36 uur met de intentie om het contract bij wederzijdse tevredenheid om te zetten naar onbepaalde tijd. Het betreft hier een fulltimefunctie. Naast een pakket van goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden krijg je de ruimte om te werken en te groeien binnen een professionele afdeling.

Wat krijg je verder bij De Sleutels?

  • De functie valt binnen schaal J (maximaal € 6.065 bruto per maand, op basis van een 36-urige werkweek).
  • Vakantiegeld van 8% en een eindejaarsuitkering van 4,75%.
  • Een pensioenregeling volgens cao Woondiensten.
  • Leuke extra’s zoals een vitaliteitsbudget, vers fruit, een vitaliteitsprogramma vanuit De Sleutels, de mogelijkheid om je functiegericht verder te ontwikkelen én een ruim persoonlijk opleidingsbudget van 900 euro per jaar op fulltime basis.

Procedure
Bij de werving en selectie laat De Sleutels zich bijstaan door het bureau ADJ. Een referentiecheck en diplomacheck maken deel uit van deze procedure, een assessment kan hier ook onderdeel van uitmaken. Bij indiensttreding dient er een VOG aangevraagd te worden. Solliciteren kan via het sollicitatieformulier of via de website van ADJ.

ADJ gelooft in de kracht van verschillende achtergronden en perspectieven. Daarom nodigen wij kandidaten die hieraan een bijdrage leveren van harte uit te reageren. Jouw reactie, voorzien van motivatiebrief en CV, zien wij graag zo spoedig mogelijk doch uiterlijk vrijdag 3 oktober tegemoet. Mocht je vragen hebben kan je contact opnemen met Ronald Gaartman via e-mailadres: ronald@adj.nl of via telefoonnummer +31622233604.