Inkoop medewerker

Functie:
Als inkoopmedewerker speel je een belangrijke rol binnen onze organisatie. Jij zorgt ervoor dat de juiste producten op tijd en tegen de beste voorwaarden beschikbaar zijn. Je onderhoudt contacten met leveranciers in Europa en daarbuiten, onder meer in China. Je volgt bestellingen op en denkt actief mee over verbeteringen in het inkoopproces. 

Sector:
Privaat

Dienstverband:
Vast

Specialisme:
Overig

INKOOPMEDEWERKER 

Fulltime (40 uur) / Parttime (bespreekbaar)


Taken en verantwoordelijkheden 

  • Plaatsen en opvolgen van inkooporders
  • Controleren van orderbevestigingen
  • Sourcen en ontwikkelen van nieuwe assortimenten
  • Contact onderhouden met leveranciers en onderhandelen over prijs, kwaliteit en levertijden
  • Meedenken over nieuwe leveranciers en samenwerkingsmogelijkheden
  • Signaleren van afwijkingen en oplossen van knelpunten in het inkoopproces
  • Bijdragen aan het optimaliseren van voorraadbeheer

Wat wij vragen

  • Een MBO+/HBO-achtergrond, bijvoorbeeld in bedrijfskunde of commercie
  • Ervaring in een vergelijkbare functie is geen must
  • Goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk
  • Nauwkeurig, proactief en stressbestendig
  • Beheersing van het Nederlands en Engels
  • Handigheid met ERP-systemen en MS Office
  • Affiniteit met onze producten
  • Woonachtig binnen een straal van 25 km van Asten

Wat wij bieden 

  • Een uitdagende functie binnen een dynamische en groeiende organisatie
  • Marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden
  • Mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling
  • Informele werksfeer met korte lijnen en betrokken collega’s

Interesse? 

Herken jij jezelf in dit profiel en wil je deel uitmaken van ons enthousiaste team? Stuur dan je CV en motivatie voor 13 november naar ons toe t.a.v. Maarten Kuunders.