Inkopen van externe inhuur

Startdatum:
10-04-25 09:00

Hoe organiseer je de inhuur van tijdelijke arbeidscapaciteit, zodat jouw organisatie optimaal gebruikmaakt van kwaliteit, tijd en geld? In deze training krijg je inzicht in de ontwikkelingen en de geldende wet- en regelgeving in de inhuurmarkt. Na afloop ben je in staat verschillende inhuur inrichtingsmodellen toe te passen en een gedragen, compliant inhuurstrategie te ontwikkelen en te implementeren.

Over deze training

  • AANTAL PLEKKEN 14
  • PRIJS € 1.545,00 excl. btw
  • LEDENPRIJS € 1.314,00 excl. btw

Als inkoper van HR heb je te maken met diverse krachtenvelden. Het kabinet stimuleert bijvoorbeeld werkgevers om mensen in vaste dienst te nemen, terwijl werkgevers aan de andere kant te kampen hebben met financiële en organisatorische uitdagingen. Verder zijn korte arbeidscontracten (zowel vast als flexibel) de afgelopen jaren aanzienlijk duurder geworden door de Wet arbeidsmarkt in balans (WAB). Bovendien brengt de Wet deregulering beoordeling arbeidsrelaties (DBA) complexiteit met zich mee als het gaat om het beheer van de arbeidscapaciteit.

Hoe zorg je dat je, ondanks al deze uitdagingen, de juiste mensen weet te werven voor je organisatie? Hoe zorg je dat je voldoet aan de wettelijke en administratieve verplichtingen? En misschien wel het allerbelangrijkste: hoe organiseer je de inhuur van tijdelijke arbeidscapaciteit zo dat jouw organisatie optimaal gebruik maakt van kwaliteit, tijd en geld? Op deze en andere vragen geeft de training Inkopen van externe inhuur antwoord.

Deze training wordt gegeven door Labor Redimo, een onafhankelijk adviesbureau dat organisaties helpt om hun werving en externe inhuur van personeel te optimaliseren.

Planning

ZEIST – 10 april 2025

  • 10 apr 2025 | 09:00 – 17:00, Nevi House of Procurement, Zeist – Inkopen flexibele arbeid dag 1
  • 12 jun 2025 | 09:00 – 17:00, Nevi House of Procurement, Zeist – Inkopen flexibele arbeid dag 2

Wat leer je?

  • De trends en ontwikkelingen op het gebied van de inleenmarkt.
  • Kennis en inzicht in de actuele wet- en regelgeving (WAB, DBA, aansprakelijkheid, leiding, toezicht).
  • Op welke onderdelen je moet letten in offerte- en onderhandelingstrajecten.
  • Onderscheiden van verschillende tariefstrategieën (kostprijs plus methodiek, markttarieven etc.)
  • Uit welke verschillende componenten een tarief is opgebouwd en hoe je tot een juiste tariefstelling komt.
  • Onderscheiden van verschillende inhuur inrichtingsmodellen.
  • Ontwikkelen en implementeren van een gedragen en compliant inhuurstrategie.
  • Theorie en praktijk wisselen elkaar af.

Past deze training bij jou?
Ben jij manager Procurement & HR, (senior) inkoper flex, business partner flex of HR business partner vast en flex in de publieke of private sector? Dan is deze training geschikt voor jou.

Hoelang duurt deze training?
Twee dagen.

Wat is er bij de prijs inbegrepen?
Je krijgt een certificaat van deelname, studiemateriaal, lunch, hapjes en drankjes.

De trainer
Bertrand Prinsen, Trainer bij Nevi